Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies Twoja Telekomunikacja
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Baza wiedzy
Baza wiedzy

Niektóre pojęcia z branży telekomunikacyjnej są niezrozumiałe dla większości użytkowników. Dlatego, wychodząc naprzeciw naszym Klientom, przygotowaliśmy bazę wiedzy, w której znajdą Państwo wyjaśnienie terminów i nazw usług, z jakimi mogą spotkać się Państwo w trakcie korzystania z naszych usług.

Ważne informacje

Uprzejmie informujemy, że Twoja Telekomunikacja sp. z o.o. nie jest w żaden sposób powiązana z Polskim Centrum Telemedycznym. Spółki prowadzą całkowicie oddzielną działalność, są odrębnymi firmami pomiędzy, którymi nie ma żadnego związku, tak kapitałowego jak i osobowego. W naszej ofercie nie ma usług telemedycznych.

e-Faktura

Faktura za usługi telekomunikacyjne, wystawiana w formie elektronicznej, wysyłana na wskazany przez Abonenta adres e-mail.

Billing on-line

Szczegółowy wykaz Usług zrealizowanych przez Operatora na rzecz Abonenta w danym Okresie rozliczeniowym udostępniany za pośrednictwem strony internetowej, po ówczesnym zalogowaniu się na koncie Klienta. Informacje dostępne są w dowolnym momencie, nie ma konieczności oczekiwania na zestawienie po pełnym okresie rozliczeniowym.

Usługa Prefixu ręcznego

Dzięki tej usłudze otrzymujemy możliwość wykonywania połączeń za pośrednictwem nowego operatora jeszcze przed uruchomieniem pełnego pakietu usług.

Usługa Preselekcji

Umożliwia ustanowienie nowego operatora telekomunikacyjnego, za którego pośrednictwem będą wykonywane połączenia. Automatyczne przekierowanie połączeń odbywa się bez konieczności każdorazowego wybierania numeru dostępowego przed docelowym numerem.

Usługa WLR

Inaczej usługa hurtowego dostępu do sieci. Oznacza to, że dzięki niej operatorzy alternatywni (np. Twoja Telekomunikacja Sp. z o.o.) mogą oferować osobom będącym w zasięgu sieci Orange abonament i usługi telekomunikacyjne, które świadczyć będą już pod własną marką.

Od strony technicznej nic się nie zmienia – klienci wciąż są podłączeni do centrali Orange, a ich numer telefonu nie ulega zmianie. Zmienia się jedynie dostawca usług.

Zakończenie sieci

Punkt, w którym Abonent otrzymuje dostęp do publicznej sieci telekomunikacyjnej, identyfikujący się za pomocą konkretnego numeru przypisanego do tego zakończenia sieci.

Nota Obciążeniowa

Dokument księgowy, na którego podstawie Klient obciążany jest Opłatą wyrównawczą.

Numer Klienta

Indywidualny numer przyznawany Abonentowi, służący do identyfikacji Abonenta w ramach kontaktu z Operatorem we wszystkich sprawach związanych z Umową.

Okres rozliczeniowy

Miesiąc kalendarzowy, za który dokonywane są rozliczenia należności Abonenta wobec Operatora z tytułu świadczonych Usług przez Operatora na rzecz Abonenta. Za każdy okres rozliczeniowy wystawiana jest faktura z zastrzeżeniem, że pierwszym lub ostatnim okresem rozliczeniowym może być niepełny miesiąc kalendarzowy.

Oferta
Billing on-line
Kontakt